Tuesday, December 22, 2009

Norfarizaa ~ Gong Badak, Trg

This picture taken before make up.....Actually, I'm really excited nak make up Kak Za...sebab she gots hair yang agak susah untuk i managed... & bekas jerawat (lekuk dalam) yg byk...terutama sekitar hidung dan pipi...

Result nyer camni la...hopefully she likes it...i tried my best 2 ensure tat all my customer r satisfied wit my services....huhu... still gots many things to learn...ape yang penting?????kerjasama....apa yang penting??? kerjasama.....ahaha ~ CONFIDENT ~......
Ni salah satu baju yang Kak Za agak berkenan...& for me it's suit 2 her...







For someone's yg agak berisi...don't worry...u still got chance 2 wear ape yg u nak...ape yg u suka....kl xde yg sesuai...just show us ur design, which colour u prefer...then kita blh jahit untuk u...




No comments:

Post a Comment